Friday, February 8, 2008

Fata isi schimba parul, dar naravul ba



Mare scandal viralicesc in blegosfera, ca Mircea Badea a comentat ca cat par are Blanoasa pe mana.
Iar eu nu am ce face si ma trezesc comentand la ea pe blog, incercand sa-i explic intr-un mod cel mai civilizat ca oricat si-ar dori, nu are 100% dreptate. Nu vorbim de Badea si ce a facut, ca Mirciu e un bou si un pacalici oricum. In fine, eu ii zic frumos, si doamnita suferind rau de tot de sindromul NF (nu e greu sa ne dam seama de ce), iata ce ne zice:

Şi se pare că am trăit într-un univers absolut paralel până acum, în care proporţia femeilor care nu se epilează pe mâini e mult mai mare decât a masochistelor pline de zel. Să nu mai aibă trafic zoso dacă ştiam că mâinile epilate sunt standardul secolului. :D

Da' şi acum, că m-ai luminat tu (şi trebuie să te cred, pesemne te învârţi în cu totul alte sfere decât umila de mine), tot cum mă simt eu bine rămân. Pentru că pot. Şi pentru că, într-o ţară normală, n-ar trebui să deranjeze pe nimeni.

Ei bine, draga Zoso, cred ca de data asta o sa ai ghinion. :)
Si stimata Blanoasa, si eu pot sa merg sa ma cac si sa nu ma sterg la cur, iar apoi sa-i deranjez pe toti cu care intru in contact cu mirosul. Tu le zgarii retina cu blana. Daca taceai filosoafa ramaneai, si doar Mirciulica Badea ar fi parut de cacat.
Problema e ca Blanoasa are si o hoarda de admiratoare probabil la fel de paroase, care o sustin si-i zic, citez:
si tu nu te ingrijora, esti tanara, fresh, desteapta, ca multe fete din generatia noastra

Da, esti o floare, Roxano. O floare cu par. Fetele alea iti zic asta din doua posibile motive:

1. Sa te convinga sa ramai mai urata ca ele.

2. Esti tot tu, comentand ca anonim.

Hai succes in continuare.

No comments: